Tryb hardkor
-
To wygląda tak: wysyłasz im plik pdf ze złożoną książką i plik z okładką (na ich stronie można sobie pobrać szablony i wytyczne, jeśli nie umiesz samemu, musisz kogoś wynająć, ja mam ten plus, że jestem grafikiem więc to sobie ogarnąłem sam.) Wrzucasz to na stronę i mają 30 dni na weryfikację techniczną. Ustalasz datę kiedy ma być publikacja. I czekasz. Jak jest ok, to książka idzie do sklepu. Jak jest coś nie ok, to musisz poprawić i wrzucić plik ponowne, i niestety znowu mają do 30 dni na weryfikacje.
Nic im nie musisz płacić. Ale i nic nie fundują sami. To druk na żądanie, wiec drukują wtedy, gdy mają zamówienie, koszt jest za druk 1 książki, więc jest wyższy niż druk np 100 czy 1000 sztuk.
Empik "sugeruje" minimalną cenę, która pokrywa koszt druku i daje zysk. Od każdej sprzedanej książki masz 20%. -
Z tego co wiem podobne rozwiązania stosują amazon czy drivethru. Ale nie rozgryzałem tego.
-
Masz tylko FP na FB? A reklamujesz się na TikTok, Insta, reddit, forach tematycznych itd.? Próbowałeś podsyłać e-booka do recenzji content creatorom-recenzentom?
Przy selfpubie cały marketing jest niestety na Tobie. Na jakichś targach czy konwentach też warto sobie spróbować ogarnąć kącik.
-
Tylko FB. Jestem antyspołecznym typem i ciężko mi się przełamać. Wstyd się przyznać, ale dopiero po napisaniu zorientowałem się, że to dopiero początek

Prośby o recenzje wysłałem do Poltergeista i na dwa blogi. Jak możesz polecić gdzie by wysłać to chętnie skorzystam. -